Monday, June 21, 2010

RINDUNYER...

Tatkala aku type entry ni.. Airmata aku xdpt nk d bendung lg.. Tiap saat & ketika aku sentiasa menitiskn airmata t'ingt kn dia.. Dia yg sentiasa menemani aku dlm suka & duka kini tlh b'psh ngn aku..... MAMA RINDU SANGAT KAT ALIN!!!!! Setiap bnd yg aku wt utk hilangkn rs pilu, smuanyer xm'jd... Malah mkin tebal rs rndku pd dia.. Aku hrp dia pn rndku kn aku. Dulu, aku sentiasa b'sedih ngn perpisahan aku & hubby.. Kini aku perlu tempuh kesedihan dgn menempuh perpisahan kali k'2 dgn permata hatiku.. Sayu & pilu utk aku ceritakan smua ni di sini.. Andai aku mmg ditakdirkan utk hidup dlms edih sentiasa, aku redha.. Mungkin ada hikmah d sebalik smua yg t'jd pd ku.. Andai d takdirkn aku pergi dlu, sekurang2nyer aku dpt bahagia kn hati org lain... Aku harap xde sape2 yg akn t'kilan ngn sikap ku sblm aku pergi jauh dr bumi ini....
1pinta aku, moga smua yg aku syg, akn sentiasa b'sama aku samada suka ataupn duka. Tp smua impian kta xmungkin smuanyer akn t'capai..... Aku pasrah ngn ketentuan Illahi..

No comments: