Monday, July 19, 2010

....

Serba slh aku d buatnyer.. Ape la slh aku yek??? Pening aku pk kn smua ni.. Puas ati aku s'tlh dptkn kepastian dr Editor kolej. Smua nyer dlm k'adaan baik. Cuma aku je yg xbaik.. Nth la.. Mcm xde sape2 d sisi aku skrg ni.. Baik org t'syg mahupn kwn2. Sape la aku??? Np aku d singkirkn? Aku redha andai ini ujian yg Maha Esa berikn. Aku hamba yg lemah. Mmpu b'serah je. Ngn keadaan aku skrg ni... Aku xmmpu utk m'lwn ape2.. AKu hny mmpu b'serah. Allah je yg tahu persaan aku ni.. Serba serbi xkena. K'adaan skrg yg aku d timpa dilema.. Smada nk b'hnti keje @ wt futher study.. Aku t'sepit. Aku wt futher stdy t kwn2 xleh trima aku. Bl aku b'hnt keje, aku sepi tnp brita t'kini.. Nth la.. aku buntu sgt2. Pening kpla aku ni x t'tanggung. Brt sgt2 rsnyer.. Andai tkdr m'nentukan yg aku xdpt b'sama sape2 lg di dunia ni, aku hrp smua org tenang ngn p'mergiaan aku. Aku xmampu bhgia kn sape2. Aku xmmpu berikn senyuman pd sape2. Aku xdpt berikn yg t'baik dlm hdp sape2.....

No comments: