Tuesday, May 26, 2009

THIS WEEK!!!

Ari ni adalah p'mulaan minggu bg aku. Org lain dh start smlm, aku plak ari ni. Sllu aku ni pelik dr org lain. Huhuhu.. Actually smlm aku cuti cz aku bwk alin ke Unit Pemulihan Cara. Alhamdulillah, smuanyer dh ok. Mb smua yg jd ksn dr aliln 2 lhr t'lalu awl. Tp brkt doa smua, alin dh ok skrg. Hope xde ape2 lg yg m'nimpa alin. Amin..... Ari ni aku g keje cm biasa la. Pg2 jenuh b'silat aku b'siap. Ye lah, nk siap diri sdri lg, alin lg. Nsb baik pg2 alin ni baik je. Lps m'yusu, dia dok tgk je mama dia b'siap2. Huhuhu.... Lps anta dia g umah ibu dia, aku grk ke tmpt keje. Minggu ni adalah revision week. So tnggu student dtg jmp je la. Hope dorg dpt score subjek aku. Cm biasa la. Aku sllu jnj kt student aku. Klu dpt A, aku akn bg present. Every sem aku jnj bnd yg sma. At least, dorg ada smgt waja utk score. Huhuhu.... "Saya doakan smua student sy b'jaya...."

No comments: